Varm dag! :) Mini-tjol & linne!!!

Åååh, va det är konstigt vaaaarmt ida'! :) Fast det gör inget, bara att njuta av dessa goa stunder och blicka ut över stilla Lindessjön. Bra härligt!

Förstummas dock lite över att alla inte är sådär goa och glada, men jag kan även förstå dem. Det är inte underbart alla stunder. Livet är tufft! Lite sorgset...nästintill. Åh vad jag längtar efter en omsorgsfull, händig, inte über-hemmakär, förstående och trevlig pojkvän!!!! B-)

En tid av väntan, en tid av möjligheter, en tid av nya tag och en tid av någe annorlunda.

Nehee, nu kom en mygga och suger ut mer blod ur min kropp. Gah! Vad jag blir galen på allt detta och ont gör det ju oxååå. Aaaajj! Klijar som aaaaazzz! Puh, suck och pust!

Aja, får vell helt enkelt doppa fötterna i Lindessjön och försöka njuta resten av dagen.


Kraaam!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0