Gotti gott i sjukdomstider!

Heeej ,  har lidit som ni redan vet av endel sjukdomar en längre tid - en av dessa s k Svininfluensan, subtypen A/H1N1 - har jag också kommit att erfara. Så nu är man självvaccinerad! Höhöö, :O :@ men någe spec kul eller så har de icke varit o fortfarande kan jag känna av den.

Nu är jag ba allmänt förkyld! :@  Inte såå skojsit det heller .  But thats life, my life!!!

<3 Alla ni så har mig på fb veeet nog vid detta laget att jag mig funnit en lgh (lägenhet). Flyttar hemifrån, dock från city o upp till Lbg Lasarett, men spännande o endel tufft kommer d bli till en början. Fast det är sånt man får ta! :) <3 <3

Strax ska morsilanius o jag till Polarresor för att beställa biljetterna från Sthlm o julhelgen som vi firar tillsammans med mormor. Sedan ska vi hem o fika lite. Jag ska duscha!!! :) Så blir d mat, så laktosfri som möjligt :p ... Efter det drar jag till Pingst på Ignite - tjej/kill-kväll. :D

Hare bra, TC
// j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0