Becka, GUD o G är god!

Vigseln mellan Barbro Ingegerd Kristina Rydhamn & Lars Göran Martin Andersson var magnifik o magisk i lördags kl14... Önska dem ALL lycka etc som de kan komma att få! Glöm ej o ät middag med prästen o hans familj,, hahaa :p Ni var förtjusande!

Sen gick Becka hem till mor o mig o fika samt fiiiira hennes 15-årsdag lååångt i efterskott.

Till kvällen var det dags för Pingstkyrkan - Pingstan - där Simon Ådahl m team var o ruska om oss o gladde oss alla med Guds under ... JA, de sker än idag! <3

Jag var bara tvungen att gå mina 1 h o 20 min promenad runt i stan den natten! Becka, ja hon var ute o cruisa. hahaa :) Vad söööt hon ä min LillSiss !!

På söndagen var jag åter i Pingst på specialmöte...

Min skaparglädje o energi har åter påbörjat att flöda ! Och det är jag tacksam för, Taxx Gud o G !!! <3 <3

Nu ska jag chilla hem o ja kanske ha egenstudier

Gud älskar dig!
XOXO ,  j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0