Händer ej mkt dessa dagar !

Dagarna går lite sakta fram, vissa makar sig igenom dagen, rullar på eller seeegar...liksom lunkar sig fram...

Så blir det lätt när man ej går i skolan, har slutat efter 4 år på gymnasiet med G i de flesta betyg :/. Lite besviken på betygen. Fast skööööönt vare att sluta!!! :D


Vad äre då jag gör?

Jo (!!!) 5 dgr i veckan på vardagarna försöker jag komma till biblan o sitta vid en timmes dator, där jag kollar mailen, kollar in olika sidor (fb, MySpace, 7e m.fl.), chattar, kollar o söker lediga lgh.
    2-3 ggr i veckan går jag på sjukgym.
    1-3 ggr i veckan jag går på ngt som kallas för Neurospyk Rehabiliteringsenheten Lindesberg (N.R.L.) i vilken det pågår ännu en utredning - fick min diagnos 2007 högfungerande i AD/D (AD/HD), Asberger o med huvudsakligen koncentrationssvårigheter - om  vad jag behöver för hjälp hos dem. Det kommer vell bli avslappningsgrupp o lite sånt.
    En gång i veckan träffar jag Kommunteamet (Kom.T.) som ska hjälpa mig med saker som har med hemmet o sånt i framtiden. Bor fortfarande tyvärr hemma hos mor.
    Ca 1 gång i månaden eller varannan så går jag till Team Autism (T.A.) där jag får lite smått hjälp...
    Jag har även en s k  "God man - kvinna" som är en kvinna och henne har jag ej träffat på ett tag. Hon ska hjälpa mig med att förstå mig på ekonomin m.m.
    Vissa helger arbetar jag på Kåfalla Herrgård (KH).

Annars så har jag inge speciellt för mig ! Inge jobb!!!

Nu ska jag chilla hem en sväng o fika, sen blir det stan o leta efter en present till LillSiss som fyllde 15 år (1/9).


Hare toppen o kämpa på m livet, XOXO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0