Mycket fastän ej, v.38 rusar fram...

Måndag: sjukgym - dusch - datortid i biblan, samtidigt som jag blödde näsblod o sen TV på  kvällen (som alltid). Tisdag ramla jag fr cykeln o fick ett sår i vänstra axeln efter att jag hade varit hos Kommunteamet... Resten av dagen mådde jag skit. :(
Onsdag till KH på möte kl13.30, där jag även träffa Becka o min dag förgylldes. Löw U siss!!! <3 Sen drog jag till Kom.T o fika o stack så tillbax till stan o kolla lite på kläder på IIS m.m.
Torsdagen cykla jag till Kom.T o promenera 35 min med Monika o en go tjej, sen fika o tbax till stan till vc där jag sjukgyma. Sen hem o fika o efter det till datorn i biblan.
Idag fredag: Ställde radion (ps.P3) på 7.40. Till f.d. numera NRL med mor kl9.30 o sedan stan där LiNDEMARKEN nu pågår.
Imorgon/Lördag: Kanske duscha om jag ej gör det idag, sen TV på dagen o fira Becka i efterskott. Hon fyllde 15 år den 1a sept. !
Söndag: RÖSTA på Kyrkovalet! o sen vete jag sjutton i vad som sker...

Längar tills livet blir lite mer balanserat, det kommer med tiden serru!!! :)


Hare bra o tare lugnt o klanta dig ej som jag med cykeln så går det mesta bra o löser sig ska du se!!!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0